Inlägg från: Gummenuttan |Visa alla inlägg
  • Gummenuttan

Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!

Tack för checklistan jenniferochaugust

• Gummenuttan

Alltså 22 dagar kvar och min tärna har inte hittat nån klänning än, blir mer å mer stressad över det

• Gummenuttan

Nu börjar augusti närma sig så det skulle vara kul att veta mer exakt när alla har sina stora dagar =) kopiera och skriv in er...

10 Augusti  -  Längtandsfull  -   Göteborg
    10 Augusti -   Gumemnuttan -   Örebro
    17 Augusti  -  Aug 2013        -   Enköping

• Gummenuttan

Min granne är frisör och jag oh min tärna kommer vara på hennes salong fr ca 7 på morgonen skulle jag tro.

Hon fixar vår make up också

• Gummenuttan

Aug 2013 skrev 2013-07-19 23:19:51 följande:Idag blev det hårfix med frisören och något i stil med detta kommer det att bli. Gud det är itne ens en månad kvar nu och det märks på nerverna som flera känner av.Imorgon är det dax för m2b s svensexa, får se om även jag får en rolig dag eller om jag blir lämnad hemma själv?!Dett blev resultatetPrecis så som jag tänkt mig mitt hår

• Gummenuttan

10 dagar kvar!

Sitter och ska ta tag i bordsplaceringten nu
    har massor kvar att fixa känns det som

Har inte hittat pärlor till håret eller ens underkläder  

Catering klar men när vi åkte dit nästan fyra mil dit ghade de inget vi kunde provsmaka på lite tråkigt tycker jag men hoppas det vi beställer är bra

• Gummenuttan

De på Glitter har så långa skaft, min frisör verkar hittat nu iaf ett par som var mycket finare än de på Glitter också

Vi hade tänkt hoppa över vals el dans överhuvudtaget då vi har ett lunchbröllop som fr början är ett dop där vi passar på att gifta oss.

Men nu funderar jag på att ha en dans iaf, en för bara oss.
    Har man den efter man skålat i champagne då el när passar det in tro? 

• Gummenuttan

Åhhh är så bedrövad, skadade min hälsena rejält idag.Råkade dra igen vår ytterdörr rakt på hälsenan, svimmade av smärta och ja ni kan tänka er hur det ser ut    Finns nog inga skor förutom slip in jag får på min på lördag Jag som såg fram mot att gå i mina fina bröllopsskor som jag gått in och dottern 6 år vart ledsen för min skull att jag inte kommer kunna ha dem nu  

• Gummenuttan

Hur ska man kunna sova inatt ? Känns som jag har massor av saker kvar att fixaIdag har vi dukat och dekorerat lokalen hela dagenFyyy va nervöst      

• Gummenuttan

Nu är jag gift!!!

Vi hade en helt fantastik oförglömlig dag <3

Har inte fått bilderna från fotografen men här är några som några gäster tagit b la

• Gummenuttan

Lycka till alla som gifter sig imorgon Jag förstår er precis när ni skriver om stress oro mm, jag går bara runt och njuter att det är klart, att vi är gifta nu, all planering inköp bordsplaceringar musik  mat mm mm   Sååå otroligt skönt! Underbar dag hade vi som vi är så nöjda med      

• Gummenuttan
    Lycka till alla som gifter sig imorgon  
    Jag förstår er precis när ni skriver om stress oro mm, jag går bara runt och njuter att det är klart, att vi är gifta nu, all planering inköp bordsplaceringar musik  mat mm mm   
    Sååå otroligt skönt! 
    Underbar dag hade vi som vi är så nöjda med         
Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!