Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!
Hade ett litet samtal med sambon häromdagen eftersom det inte händer så mycket från hans sida på bröllopsfronten, oj vad han fick eld i baken ;) hihi setat hela helgen med festhäftet och fixat och han verkar tycka att detta var roligare än mig i slutändan då han tänkt och tänk och kommit på massa roliga beskrivningar utav våra bröllopsgäster. Ska skriva något om alla 70 vilket inte är allt för lätt ;)
Vi kommer vika A4 papper och sen ha en framsida i grönt vilket är vår temafärg.
Kommer inte att häfta ihop alla papper utan kommer knyta ett band runt alla papper med en fin rosett eller liknande.
Det närmar sig sista osa sakta men säkert och dom flesta har vi fått in svar ifrån.
På Onsdag ska vi träffa vår kock och prata om maten, hoppas vi kommer fram till något bra.
Tårtan är prel bokad ska in med antalet och sen få 2 sorter att smaka hemma innan vi väljer smak men de lutar åt Rabarbermouse och Jordgubbsmouse med färska jordgubbar.
Fick tillbaka hindersprövningen i Fredags så nu är även det klart, tog bara några dagar att få hem.
Det där med psalmer är jätte svårt tycker jag speciellt eftersom det i mina ögon inte känns som en viktig grej, men såklart ska vi komma på någon bra vi gillar. Tänkte att man kunde höra med prästen på vigselsamtalet vad som brukar spelas osv.