Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!
Våra förlovningsglas kostade 550kr har jag för mig
Här står allt rätt stilla just nu, vi försöker just nu boka in möten med präst, frisör och fotograf. Vi skickade ut inbjudningskorten i mitten av mars, men har osa i mitten av juni, så än så länge så är det bara en som har svarat. Ska skicka in hindersprövningen i mitten av april och efternamnsändringen förstås
Annars så går jag bara och väntar på att hämta min klänning och på att tiden ska gå Snart bara fyra månader kvar
Ni som har köpt stolsrosetter från ebay, hur har ni tvättat upp dom? Ska man tvätta dom för hand i badkaret eller kan man köra på handtvätt-programmet på tvättmaskinen?
Sitter och jagar runt på nätet efter kostymer till pojkarna...vet att hm brukar ha, men har inte hittat några än...just nu hittar jag på little faries och det kostar ju därefter....
Nån som vet vad det kostar på hm?
Funderar på slöja, vill ha en som sitter under uppsättningen, några råd vart jag kan hitta en?
Hmm insåg att klänningen är cremefärgad, är det stor skillnad i färg på creme och vit?
Jaaa min nya klänning har nu blivit skickad från danmnark, förhoppningsvis så kommer den på fredag eller måndag senast. Jag ändrade mig när det gällde klänningen från stora dagen, så nu blev det den här lillyklänningen för samma pengar:
http://www.lilly.nu/Default.aspx?ID=988&ProductID=PROD773&GroupID=GROUP53&VariantID=VO58
Ja idag hämtade jag ut min klänning och den var otroligt vacker...men tyvärr för liten Dom var väldigt små i storlekarna, så även om jag tar en strl större så kanske den passar men kommer bli väldigt tight...vet inte vad jag ska göra?