linköpingsbrudar 2013
Ja verkligen =)
Men är dom dyra förresten?? haha Om man jämför med rosor exempel?
Ja verkligen =)
Men är dom dyra förresten?? haha Om man jämför med rosor exempel?
Tur att man gifter sig i Juni då ;) haha vi ska ju faktiskt ha festen i ett kollonilottsföreningslokal! (långt ord de där) SÅ kanske ska ta en titt tunt om i grannarnas lotter ;) Vi har också fast dom är mörk rosa! Vill ju ha vita och/eller ljusrosa!
Ska höra med en ingift i släkten som är florist, (vårt bröllop är fortfarande hemligt) efter jul när vi ska berätta :) Austin-rosor? Hur ser dom ut?
Men Shit! haha det är kanske den jag vill ha istället, jämförde den med bilderna jag lagt upp och dem är jätte lika!
gah nu blev de svårt :S
AnnSofieS guuuud vad fin den är! Förstår att du är nöjd :)
Kraaam
Hallo!! :) Här händer det grejer... Men behöver vekligen smakråd... och ursäkta den dåliga bildkvaliten... Vilket kort? vad hade ni hittat på?
Heobea - kikar också runt på pinterest och etsy :) vilken fin inspiration :)
Brudivinter2012 - såååå himla vackra ni var! Precis sån stil som jag vill åt, romantiskt och klassiskt vackert! Vart har du köpt dina underkläder? ;)
Vill bara dela med mig av våran "första dans" låt, vi är inget par som kör en vals utan mer en tryckare med lite piruetter osv;) jag älskar
Jag med :) hihi beställde även hem väst och kravatt till mina små pojkar idag :) håller tummarna lör att de bli bra!
Yousofin - min är beställd
Idag blire en sväng till Ikea där lakan ska inhandlas! Kommer bli så fint med stolsöverdrag :) ska även titta på ramar till vårt fingerprinttree!! har ni köpt något från Ikea till bröllopet?kram
Melissa1 - vad roligt :) hade och tänkt skicka ut till alla hjärtansdag, en sjuka barn kommer först :)
Marjasinus - vad kul :) såg jätte mysigt ut!