msjennie skrev 2012-10-12 14:46:11 följande:
Tänkte dela med mig av en bild på min brudklänning, ingen gräddbakelse här utan en kortare variant med många lager och veck som gör den väldigt personlig. Precis som vårt bröllop kommer bli :)
Angående inbjudningskort så ska jag i helgen sätta mig ned och skriva i våra, har hitills bara gjort basen enligt vårt färgtema lila/silver. Älskar att pyssla och tar alla möjligheter till att pyssla till bröllopet.

Vilken söt klänning!!! :)
Marjasinus skrev 2012-10-13 09:11:27 följande:
Min plastsyster håller på och scrappar och funderar på att be henne göra typ inbjudningskort, borsplaceringsbrickor, konvolut till bröllopsprogram och meny/sånghäfte/gästbeskrivning. Men känns som risken att materialkostnaden drar iväg lite plus att hon ju måste få nån slags ersättning för det. Det blir säkert vrålsnyggt men frågan är om det är värt det....
Scrapp är dyrt! Men om hon kanske lägger en del själv som hennes gåva till Er?? Så blir det inte lika dyrt :) hihi
Vi ska göra våra inbjudan sjäva och jag kollar mycket på Ebay, sen är bror min målare så väntar på att han ska säga till om de dyker upp tapeter i beige, ljusljus rosa och vitt :) hihi