linköpingsbrudar 2013
Vi har en tjej som heter Caroline Sverkersson som jag gillar bra. Annars är nog alla andra i 10 000kr prisklassen. Läste att Karin Froom bara ska fotografera porträttbilder nästa sommar, så varför inte. Har för mig hon tar 5000kr för 60-90min.
Har beslutsångest ang mat. Vi hade tänkt buffé men så får jag infall att jag trots allt vill ha tre-rätters med servering. Lokalen blev så otroligt mycket billigare än beräknat plus att mina föräldrar kom med överraskningen att de ska sponsra så kanske kan man lägga lite mer på maten... Samtidigt så tycker jag själv inte att det är maten man minns från bröllop utan roliga tal och festen. Kanske lägga slantarna på liveband istället?! Hur ska ni andra göra med mat och musik?
Mat, usch, vi kan inte stebämma (bestämma) oss alls mer än att vi vill ha buffé eftersom vi har så många gäster som är allergiker, inte äter vissa saker osv. Om jag hade orken skulle jag/vi vilja laga allt själv. Men jag inser att jag inte kommer fixa det hur mycket tid sambon och jag än har. Så jag är lite inne på att catera bufféen och sedan fixa efterrätterna själv. Men så är det priset som gnager. Men men, kanske kan lägga in min mamma, min sambos svägerska och min syster som matlagare. Vi får väl se.