Melissa1 skrev 2013-02-03 13:22:07 följande:
Vi beställde våra inbjudningskort från
kortdesign.se. Är supernöjd! Tyckte att det blev billigare och enklare att göra så. Är inte särskilt pillig av mig och är superdålig på idéer så vi köpte färdiga kort. 34 kort och kuvert med tryck gick på ca 800. Jag är lite av en perfektionist så jag hade nog aldrig blivit nöjd så det hade nog bara blivit dyrare i längden att fixa korten själv. Mycket snabb leverans och supertrevlig kundtjänst. Kommer beställa menykorte och placeringakorten där ifrån med. :) En fråga att ta upp kanske, hur blev det med fikat? Var det några som sågs över en fika sist det kom på tal? :)
Hoppsan! 800kr för 34 kort? Vi håller på nu att göra egna kort med en mycket enkel design och 70st kort kommer gå på ca 500kr (exklusive porto) och det tyckte jag var mycket pengar. Kanske inte var så farligt ändå =)
Vi har i veckan träffat vår fotograf för första gången och det känndes jättebra så nu är det också bokat och klart. I övrigt kämpar vi fortfarande med inbjudningslistan, den blir visst aldrig bra hur vi än gör.... Och när ska vi hinna åka till Tyskland för alkoholshopping? Det känns som tiden inte räcker till och ändå är det sju månader kvar.