linköpingsbrudar 2013
AMORICA heter butiken. sorry!
AMORICA heter butiken. sorry!
Jag har bokat make up på make up store.
Kostar 1495 kr om jag minns fel om du kommer till butiken. Tror det skulle kosta 300 extra om de ska komma till en annan plats. I priset ingår 1 timme konsultation och 1 timmes make up på bröllopsdagen och produkter till ett värde av 500kr. Perfekt att köpa till läppstiftet man har i maken eller puder för att bättra på på kvällen med.
Jag ska göra mig i ordning på studio leander där de kommer att stänga frisöer på förmiddagen så det bara är jag och de jag vill får vara där och de hjälper till med klädsel och slöja och allt så tyckte det var smidigare att make up store kom dit så allt var på samma plats.
Var och provade klänningar på amorica och måste verkligen rekommendera dom. Hur trevlig personal som helst, vacker lokal och trevligt utbud. De har även en egen brudklänningslinje med leverans på 4-5 veckor. Priset var med rimligt runt 5000-6000 i toppris. De hade även ett par andra märken med. Riktigt bra. :)
Min budget för klänning är max 5000 kr helst med alla tillbehör så som underkjol och slöja. :)
Vart köper ni skor?
Ahh gud vad mycket fina skor. Har letat som en galning efter skor. :)
Hoppas du finner några som passar dig!
Hur kommer ni att skriva adressen på inbjudningskuverten,
Skriver ni endast bekantas namn eller även respektives namn eller kommer de liksom förstå att det även är kille/tjejen som är medbjudna?
Idag har jag varit och provat en massa brudklänningar och är superglad. Ska berätta mer om detta vid ett annat tillfälle men kan iallafall rekommendera partyworld och bröllopshuset. Har bara positiv respons där ifrån även om jag lyckats pricka in tiden för balklänningsköp och en massa tjejer som ska prova och med småstressad personal. Kan kanske ha hittat min klänning med men ska gå och prova den igen och det är på bröllopshuset.
Ska skriva mer om det när jag har med tid ville bara skriva av mig lite.
Hoppas det är bra med er alla.
Idag hittade jag min bröllopsklänning och jag går som på moln. Den är helt underbar och helt annorlunda mot vad jag trodde att det skulle bli för någon. Kommer kanske att posta en bild på den men vill inte riskera att någon som känner mig ser sen så får se. Men jag köpte den på bröllopshuset i stan och kan bara ge dom en massa plus! Fick så bra hjälp och service. Rekommenderas starkt!!