Inlägg från: Mattias12 |Visa alla inlägg
  • Mattias12

Vilka mer gifter sig på Koh Lanta i december?

Hej!

Vi kommer också att gifta oss på Koh Lanta i december. Datum blir den 10:e dec och vi anlitar Lanta Divers. Vi ville också gifta oss 121212, men även vi var för sent ute. Däremot kommer vi att skriva papprena den 12:e så att detta kommer att bli "vår dag".

Vi kommer att ha vårt bröllop på Relax bay och kommer även att bo där i några dagar, innan dess kommer vi att bo på Klong Dao beach.

Vet inte om jag ska känna mig stressad för veckorna går så fort nu, men vi har bara precis börjat att planera hur vi vill ha det tillsammans med de som håller i bröllopsarrangemanget. Alla våra papper är i alla fall hos Lanta Divers och de tar nu han om allt pappersarbete.
    Klänning har jag jag tänkt att sy upp på Koh Lanta, men sitter på nätet och letar bilder på hur jag vill ha den. Vill ha den ganska enkel, men vet inte exakt...
    Mycket fina klänningar de har på Vicyc.com, tack för tipset!

Vi har våra 2 barn med oss och sen är det en familj till som ska vara med.

Kul att höra från er som också ska gifta er i dec!

/Malin

Det ska va gött och leva, annars kan det kvitta!
  • Mattias12

Vi är nu nästan klara med vår planering, det sista verkar det som om vi kan ta när vi kommit ner till Koh Lanta tillsammans med Maj-Britt på Lanta divers.

Ska ni också anlita Lanta Divers? i så fall skicka dina frågor till Maj-Britt. Deras mailadress är scuba@lantadiver.com

Jag vet inte om man behöver vittnen, men tror inte det Vi skulle från början inte haft några andra med oss mer än våra barn, men har nu ett par till som ska med.

Vi kommer att anlita de som sjunger "live" och som Maj-Britt fixar. Har fått en lång lista på låtar, men har inte bestämt oss ännu för vilka. Är en av våra sista "att-göra-saker" nu innan vi åker om drygt en vecka.

Lycka till!

Det ska va gött och leva, annars kan det kvitta!
Svar på tråden Vilka mer gifter sig på Koh Lanta i december?