Inlägg från: mirre01 |Visa alla inlägg
  • mirre01

hur gjorde ni som gifter er kl 14.00 eller hur ska ni göra ? hjälp

vi kommer att gifta oss klockan 14.00 jag vet inte hur jag ska lägga upp dagen :( min mb2 syster kommer att fixa mitt hår & makeup hemma hos oss 
    hur ska jag lösa dagens upplägg mina 2 tärnor och 2 näbbar kommer samlas hos mig för frukost och gemensamt klä sig och åka till kyrkan med dem sminkar och klär sig ensama, hur ska min tidsplanse ut ?  när bör vi senast gett oss iväg till kyrkan ? h ur lång tid ska jag räkna make up och hår? 

lite små problem detta för mig :( jätte tacksam för alla tidscheman  

• Svar på tråden hur gjorde ni som gifter er kl 14.00 eller hur ska ni göra ? hjälp
  • mirre01

oj min tidsram såg helt annorlunda ut . hade inte alls planerat att gå upp så tidigt men endå hinn a:S

• mirre01

vi ska ha den under eftermiddagen vill absolut inte fotas innan och gå upp 7 på min dag och va trött heladagen efter alls stress 

• mirre01

vi tänkte fotas efter vigsel när alla tar sig till lokalen :) har dock avböjt riskasningen :P 

• mirre01

min kusin svimmade :/U hon gick upp tifigt stressade skippade lunch pga av fotograferingen sen in i kyrkan press dör och nervositet , vi kommer ta 30 minuters fotande enbart sen smyger vi i väg till sjön brevid lokalen och fotas lite då och då 

• mirre01

många som tar det innan,, jag skulle inte kunna då jag ska ha 2 småbarn med mig och de skulle betydas massa stress o mer tid :)

• mirre01

jag förstår dej helt och hållet, ja vill ej att min man ska se mig i hela outfiten :)

Svar på tråden hur gjorde ni som gifter er kl 14.00 eller hur ska ni göra ? hjälp