Erfarenhet av JJs House?
Jag har beställt min brudklänning där, de är bra att ha och göra med och det var fint tyg i min.
Har beställt en näbbklänning som jag hoppas kommer denna veckan, den ligger i Tyskland nu!
Jag har beställt min brudklänning där, de är bra att ha och göra med och det var fint tyg i min.
Har beställt en näbbklänning som jag hoppas kommer denna veckan, den ligger i Tyskland nu!
Ang tullavgift, kommer det på allt som överstiger en viss summa.
titta på tullverkets hemsida
Min näbbklänning har kommit, den beställde jag ej måttbeställd, det enda som behövde justeras var längden! , Jättefin!!
Visar bilder senare!
Härkommer en bild med både min och dotterns klänning från JJ´s house
Jag måttbeställde och den passade perfekt, jag meddelade också att jag skulle ha höga klackar och hur många cm de var.
Jag var också osäker på storlek, därför måttbeställde jag.
Om du tittar på deras hemsida, klickar på den klännning du gillar och scrollar ner, finns det angivet hur du ska mäta.
Jag tog hjälp av min mamma för att få rätt mått. Eftersom det är svårt att få rätt mått om man mäter själv.
Ja jag är jättenöjd med resultatet, tyget var fint och tungt, den passade kanon. Men man måste ha i åtanke att det är en kopia av klänningen man beställer, så vissa detaljer kan skilja sig från bilden.
På min var det ett pärlbroderat bälte på bilden, när den kom såg jag att pärlorna var broderade direkt på klänningen istället för ett helt bälte. Men jag blev ändå nöjd med den.
Innan du beställer kan du också chatta med dem om det är något du har frågor om. Man kan också läsa andras frågor när du scrollar ner.
Dotterns klänning beställde jag inte måttbeställd utan valde hennes storlek, eftersom hon inte var hemma när jag beställde den. Det enda jag behövde ändra på den var att lägga upp den lite.
Nej det står nog ingenstans om vilken designer som gjort klänningen tyvärr, men de vill nog inte skylta med att det är kopior.
Såhär såg min ut på hemsidan, jag har ju lagt upp en bild på min egen klänning längre upp i tråden.