Vinterbröllop 2012-2013
Hmm.................. min cape är hellång med släp ska det stå..... och så har den en luca och pälskant runt om hela
Hmm.................. min cape är hellång med släp ska det stå..... och så har den en luca och pälskant runt om hela
Nu har jag gjort lite nytta iaf.
Jag har fyllt i hindersprövningen och namnändringen. Bara hoppas den blir klar innan bröllopet. Men det jag inte "gillar" är att det måste kungöras i tidningar i ca 4 veckor så att almänheten får invända mot det vi valt. Ville ju hålla det hemligt till bröllopet........ Men men, nu har vi hittat ett efternamn vi kan tänka oss och det är bara att hoppas att det blir det vi kommer att heta.
Nu ska de bara på lådan.....
Har tom beställt frimärken med guldringar idag.
Kanske dags att pyssla ihop inbjudningskorten? Det är ju snart december så folk kanske bör få veta snart att de ska få gå på bröllop..... hehe
IHHHHHH
Nu har min klänning blivit skickad, men tar mellan 7-16 dagar för den att hitta hit.
Hoppas hoppas hoppas att den är lika fin i verkligheten.....
Och jag har faktiskt inte kollat på någon annan klänning heller, har inte ens varit sugen. Måste betyda något va?
GULP!!!!!!!!!!!
Igår fick jag bekräftelse från PRV att efternamnsändringen inkommit och idag kom hindersprövningen.
Så nu har jag en stor klump i magen, det gick upp för mig helt plötsligt att jag ska gifta mig, det blev helt plötsligt verklighet......
Har köpt en klänning, men är osäker så jag kollar fortfarande runt.
Gå in på kinaklänningar och gaffel därimellan och kolla bilderna på de olika lokalerna jag har att välja på..... vad hade ni valt?
Minuz - 1 dec 2012, Mönsterås
Smulan8118 - 29 dec 2012 Linköping
Fremm - 31 dec 2012 Småland