Känner igen mig i att jag stressar upp mig och det blir ju egentligen bättre av att hänga här... bröllopsplanerandet har blivit lite utav en drog som jag nu drömmer om på nätterna och tänker på all vaken tid... dessutom på jobbet när jag har massor med annat jag måste göra... inte bra alls! Sen får man ju hur många idéer som helst genom att vara här bland annat... men hur man ska hinna och ha råd att genomföra alla? I wonder?
VET NI VAD!!!! Igår va jag modig och beställde min klänning från jenjenhouse, helt sjukt egentligen... känns nästan som en impulsgrej även om jag suktat efter den ett tag nu... min m2b tyckte inte jag skulle tveka och visst har han ju rätt, bättre att beställa nu för jag VILL ju verkligen ha den om den nu är så fin som på bild... och är den inte det så är det ju bra att jag beställer nu så att jag har möjlighet att hitta någon annan annars...
Har hittat tärnklänningar där oxå men de väntade jag med, däremot beställde jag både skor, väska, pälssjal och underkjol oxå - känns som om det kommer bli julafton när paketet dimper ner men det blir nog inte förrän i början av december. Det svåra va att veta mått... min fästman mätte mig enligt anvisningarna på hemsidan.Eftersom jag ska gå ner minst 10 kg så ville jag inte beställa enligt mina mått så jag beställe en storlek 14 vilket motsvarar en 38 tror jag... då har jag visserligen några cm runt mage och höfter som måste ner... lite risky jag vet men det fick bli så nu! Om den inte skulle passa eller jag inte skulle tycka om den tänker jag att det är lättare att sälja vidare än storlek 14 än en som är måttbeställd efter min kropp...
LyckligaBruden,roligt att du gillade idéen med askarna, jag har fått hem dem och de är hur söta som helst... blir nog lite pill att sätta ihop alla 100 men jag har ju tid på mig. :) Nope våra päron vet inget än... men jag känner att jag/ vi borde berätta snart, står mina föräldrar nära lixom min fästman står sina nära så det känns inte helt schysst att inte berätta men det va min fästman som tyckte vi skulle överraska när allt va bestämt. Vi ska överlämna inbjudningskorten personligen dock så vi får en reaktion... men jag vet åtminstone att mina föräldrar kommer blir jätteglada för mamma har redan hintat ett antal gånger om när vi ska gifta oss ;). Tror att mina blivande svärföräldrar kommer bli glada med men de kanske tycker att det har gått lite fort ;).
Angående klänningen har jag det motsatta bekymret som kanske passar bättre vid en tubklänning, väldigt liten "hylla"... det finns ju dessa: http://www.jenjenhouse.com/Silicone-Strapless-Invisible-Wedding-Party-Bra-g4216 som pushar up dem lite och samtidigt inte tar någon plats i klänningen, kanske det vore något. Annars borde ju underklädersbutiker eller där du köpt klänningen kunna tipsa dig?
KAN INTE NI VISA BILDER PÅ ERA KLÄNNINGAR, PLEASE!!! :D