Vintagebröllop?
Fler än mej som tänker ha vintagetema!?
Fler än mej som tänker ha vintagetema!?
Tycker erat upplägg är sååååå vackert och mysigt!!
Får man fråga vart det kommer att ske? vigseln alltså ;)
Tycker erat upplägg är sååååå vackert och mysigt!!
Får man fråga vart det kommer att ske? vigseln alltså ;)
Just ja majja va ju du som fick tag på den underbara servisen för minimikronor :) såå avundsjuk!! Tycker biblioteket ser jätte fint ut och inte behöver pyntas så mycket ju! Gör som di tänkt med lite böcker för höjdnivå, kanske nån enkel snittblomma i små vaser mellan eller så... Hade kunnat haft sådant upplägg som du om jag visste vart det skulle kunna ordnas...?!.. Men vi har ju liknande fast på kvällen :) istället för fika mingelsnittar, istället för the och kaffe alkoholfria cocktails....hihi
ja förlåt, det är i oluas petri kyrka och deras församlingshem. (men du kanske inte är från örebro förstås)
äh hittar inte, däremot hittade jag detta och blev lite kär i burkarna de använder som glas weddbook.com/search/lemonade
Oj va fin klänning Majja!!!
I like a lot! Det här med böcker tror jag att vi kommer implementera också, men då blir det nog mycket blandade titlar... Får se hur det blir. Gillar upplägget i bibliotek - Mycket romantiskt och intimt...
Vi håller på och funderar på budget - lokal - tema/känsla. Dessa ska ju helst matcha....
Majja - inte från Örebro, en timma bort ;) tror du missförstod och det va inte meningen, menade mer att jag önskar man kunde hitta nå liknande här hemma :) tror vi kan få till det riktigt bra med vårt mingel/cocktail bröllop,,beroende på vilken plats vi väljer så kan man dra det hur långt som helst :)