Inlägg från: Anonym (överreagerar jag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (överreagerar jag)

överreagerar jag?

Idag fick jag reda på massor om min hippa. Och det är allt jag sa innan jag inte skulle vilja ha alltså skämma ut mig på stan göra uppdrag ect ect.. Supa mig full (fast de vet att jag inte dricker)
    överreagerar jag som ringde dem och frågade om de ens hade tänkt på mig överhuvudtaget. Jag är en person som inte gillar mycket uppmärksamhet, jag har svårt nog med att jag kommer få det på bröllopet. Så alltså till frågan överreagerar jag som sitter här ock gråter och önskar att denna hippa inte ens blir av.

• Svar på tråden överreagerar jag?

Tack, känner mig så leddsen som om de inte tänkt på mig överhuvudtaget. Min m2b skrev dessutom Hon vill inte fricka då svarade de : det är inte hon som bestämmer. 
    Det värsta är att det är mina systrar som verkligen pushar för det medan min bästa kompis verkligen har försökt få dem att göra något jag uppskattar. Pratade med min mamma nu och hon lugna ner mig. Men vissa blir är på mig men det känner jag just nu att jag faktist skiter i, jag behöver ingen hippa. 

Tack för alla svar. det känns skönt och veta att jag inte överriagerar. Har inte kunnat sova hela natten för jag har vart så ledsen. Har pratat mer med min tärna som KÄNNER mig som försökt de andra att förstå att jag inte skulle uppskatta de som de höll på att planerna. Så nu ska hon göra om allt som hon tror jag gillar och sen får de som vill komma har hon sagt. (Hon och jag är väldigt lika i stättet att vara och tänka så henne litar jag på till 110%) Sen de som tycker att det är tråkigt får låta bli att komma sa hon då hon vill göra det här för mig, eftersom jag alltid tänker på andra så vill hon att de tänker på mig. Men de andra är tydligen arga på mig nu och jätteledsna över att jag försörde genom att ta reda på allt det här..jag förstår inte vissa människor speciellt att det här ska vara männikor som känner mig och vill mig väll trodde jag....

Svar på tråden överreagerar jag?