• Jossen

överreagerar jag?

Du överreagerar INTE! Dina systrar dessutom!!? Känner dom inte dig? Nej, jag håller med - riktigt elakt!

• Jossen
    Anonym (överreagerar jag) skrev 2012-08-10 20:21:38 följande:
    Tack för alla svar. det känns skönt och veta att jag inte överriagerar. Har inte kunnat sova hela natten för jag har vart så ledsen. Har pratat mer med min tärna som KÄNNER mig som försökt de andra att förstå att jag inte skulle uppskatta de som de höll på att planerna. Så nu ska hon göra om allt som hon tror jag gillar och sen får de som vill komma har hon sagt. (Hon och jag är väldigt lika i stättet att vara och tänka så henne litar jag på till 110%) Sen de som tycker att det är tråkigt får låta bli att komma sa hon då hon vill göra det här för mig, eftersom jag alltid tänker på andra så vill hon att de tänker på mig. Men de andra är tydligen arga på mig nu och jätteledsna över att jag försörde genom att ta reda på allt det här..jag förstår inte vissa människor speciellt att det här ska vara männikor som känner mig och vill mig väll trodde jag....
    Åh ibland har jag svårt att uttrycka mig moget i sådana här sammanhang, men vilka j*vla lökar! Som bli ledsna för att du "förstör"??? Hur? DIN egna möhippa, som egentligen inte ar din. Utan deras där dom skulle tvinga dig till saker du inte gillade? Idioter...
Svar på tråden överreagerar jag?