• Pluppe

Planerar bröllop ok att bli gravid?

Jag kan ju svara ganska bra i den här frågan eftersom jag just blev gravid när datum och inbjudningar var utskickade. Jag greps av panik först, just för att det inte alls var planerat, men det la sig väldigt snabbt!

Gifter mig nu på lördag, den 18 augusti och jag är gravid i v.20. Min förra graviditet var svår, jag gick på kryckor från v.20 och var även sjukskriven därifrån. Jag var LIVRÄDD för att behöva åka rullstol fram till altaret, min rygg är inte bra denna gången heller MEN jag vill gifta mig och man får helt enkelt ta det lugnt när man kan, jag tror faktiskt att många folk är förstående! Vi har ingen catering, jag kommer bära, konka bord och stolar och styra med det mesta, men jag tror helt klart att jag kommer klara det!

Jag har INGA som helst problem med att dricka alkoholfri champagne och mineralvatten till bröllopsmiddagen!

Och en sak som är så himla positiv med graviditet och bröllop samtidigt! Jag känner mig så hiiiiiiimla mycket vackrare som gravid än som "vanligt". Så jag tycker det ska bli helt fantastiskt :)

Svar på tråden Planerar bröllop ok att bli gravid?