Jag är så less på mitt bröllop
Jag med, känner att jag inte gör annat än planerar och vi ska gifta oss om lite drygt 1½ mån, känns som om inget är klart, har bara massa listor som ska bockas av. Frågan är när jag ska hinna bocka av allt, jobbar och jobbar och hinner inte med mycket mer känns det som. När jag sen pratar med sambon så får jag inga svar, som det ser ut nu ska han iaf ha en väst.....och det är ju bra..men resten då??
Önksar jag kunde leja ut allting och bara komma dit och allt är klart. Jag blir så stressad, får ont i magen och mitt magsår är på väg tbx känner jag, munnen är full av sår/blåsor och det beror på stressen, sen ska jag jobba betydligt mer än vad som var tänkt, känns inget vidare. Och det är en del på hemmaplan oxå som ska flyta på som vanligt vilket är svårt med barn som har vissa svårigheter och omgivningen inte riktigt förstår varför det är så. Vill den ena gossen inte gå iväg en dag är det ingen idé att ens försöka tvinga honom, vi kommer inte ur huset om vi inte ska använda våld och det vägrar jag. Snart börjar sklolan och jag är livrädd att han kommer vägra gå dit (det vet inte han) och då blir han en hemmasittare. Svårt för mig att jobba då utom kvällspassen, men det känns ju dumt mot dom andra.
Jag har iaf beställt servetter idag utan sambons vetskap, vill eller orkar han inte kolla färger osv så får han inte vara med och bestämma, så är det med det!