Inlägg från: Anonym (också less) |Visa alla inlägg
  • Anonym (också less)

Jag är så less på mitt bröllop

Jag är också less som tusan på bröllopsplanerandet. Vi gifter oss om 49 dagar och jag känner ingen glädje alla inför bröllopsgrejerna, jag tycker mest bara det är jobbigt. Tror jag känner så för att jag ständigt måste kompromissa och att många i min omgivning säger "men äsch det behövs inte" eller "men det är väl en onödig kostnad" om det mesta jag vill ha med eller göra på bröllopet. Jag vill tex ha "bar" med en drink min sambo "gjort" och en jag "gjort"som ett roligt komplement till öl,vin och cider. Men det tycktes vara onödigt av flera och då tyckte plötsligt även min blivande man detta. Det mesta jag vill pyssla för att dekorera lokalen är tydligen också onödigt och jag blir hela tiden nedröstad och det har verligen tagit bort glädjen med att planera. Flera gånger har jag tänkt att jag vill ställa in alltihop för ska jag kompromissa och strunta i allt som jag tycker förgyller vår dag så kan vi faktiskt lika gärna bara gå till rådhuset själva och gifta oss och strunta i allt vad bröllop heter, men det vågar jag ju inte säga till nån så klart...

Så jag förstår att du är trött. Försöl ta en paus i planerandet ochhitta på nåt annat istället. Kram

Svar på tråden Jag är så less på mitt bröllop