Jag är så less på mitt bröllop
Håller med tidigare inlägg om att ta en liten paus i planeringen ett tag och hitta på nåt som du tycker är roligt istället, så kanske du glömmer det för en stund. Och om din sambo inte hjälper till så mycket så är det nog läge att se till så att han gör det, för även om ni ska ha ett litet bröllop så är det ändå en massa grejer som ska bestämmas, bokas och fixas och det är jobbigt att göra allt det där själv.
Så var det i vårt fall, jag började med planeringen ca 8 mån innan och för nån månad sen var jag så fruktansvärt trött på det pga att jag fått göra i princip allting själv och blev jättestressad över att det var så mycket kvar. Men så helt plötsligt fick min sambo eld i baken och vips var en massa saker bokade och fixat! Det kändes sååå skönt, för han är en sån som alltid skjuter upp allt till sista stund. Nu är det 5 veckor kvar och det mesta är fixat
Håller även med 1700tal, det är bättre att inte blanda in en massa andra personer då det lätt kan bli så att bröllopet blir som alla andra vill ha det och inte som NI vill ha det. Och så ska det ju inte vara.
Kram och lycka till i planeringen allihop!