Får man planera sin egna hippa?
Älskar att planera och skulle gärna planera min egna möhippa. Tycker ni det är okej? Ska gifta mig litet, eventuellt utomlands så kommer inte ha vännerna med under vigseln.
Älskar att planera och skulle gärna planera min egna möhippa. Tycker ni det är okej? Ska gifta mig litet, eventuellt utomlands så kommer inte ha vännerna med under vigseln.
Klart du kan planera den sjalv, man far gora som man vill. Eller varfor inte planera tillsammans med din tarna (om du valt nan).
Jag onskar ocksa att jag planerat min egen, fast av annan anledning. Min blev sa fel just for att den som planerade gick emot min vilja av att inte vilja bli overraskad, slutade med att hon sa upp bekantskapen med mig for att jag inte blev glad for alla overraskningar (och vi talar inte om chocklad eller blommor typen av overraskning).
Sa jag sager: planera din egen hippa om du kanner att det ar ratt for dig och strunta i dem 'gamla grå reglerna', mohippan ar din dag och ska i sa fall vara som du onskar den
Kalla det vad man vill.. men jag kommer i alla fall att vara med och planera min egen "hippa"! Har tjejkompisar som kommer från olika delar av världen och att de skulle organisera ngt för mig tillsammans är helt enkelt för svårt rent logistik mässigt.. Däremot kommer jag att planera tillsammans med mina vänner! Vi måste ju koka ihop något som bräcker karlns 4-dagars resa till Prag för svensexan
Så JA planera din egen möhippa du så vet du att det blir som du vill ha det, dvs en rolig kväll/helg tillsammans med dina bästa vänner!
hippa; nej!
tjejkväll:absolut!
Hippa nej de får man inte men man kan vara väldigt tydlig på vad man vill och inte vill. Jag hade själv med velat att planera min hippa då jag håller med om de är jätte kul, men de är en av de dagar man måste släppa taget ;)
Jag anser:
Tjejkväll -ja.
Möhippa - nej, det är som att planera sin egen överraskningsfest...
Jag har sagt till mina vänner att jag VILL ha en möhippa !! Dom ha rlovat att jag ska få det, annars blir jag besviken.
Däremot ska vi ha en sista kväll m gänget-fest dagen innan vigsel. Hyra bastu m tacobuffe för girlsen å bastu m badtunna för killarna !! :
Hippa? Nej tycker jag inte men en tjejkväll kan man väl absolut ordna!