Oktober 2013
Jag hakar på här om det är OK? :) Har inte alls kommit långt i planeringen, har i helgen bestämt oss för bröllop i oktober. Hur länge har ni andra planerat?
Jag hakar på här om det är OK? :) Har inte alls kommit långt i planeringen, har i helgen bestämt oss för bröllop i oktober. Hur länge har ni andra planerat?
Nu är det bestämt och bokat med kyrkan, det blir den 5/10. Helt okej för mig, en veckas kortare väntan :D
På onsdag ska vi kika på en lokal, får hoppas att den är bra. Känns spännande att bollen är i rullning nu. Hur går det för er?
Förresten, vad ska ni har på er utanpå klänningen? Jacka, kappa eller vad har man som skulle passa i oktober? Är ju inte vinter med snö så en vit kappa kanske inte passar?
Oj oj! Nu har jag beställt klänning! Blev från Dino, så nu är det bara att vänta och hoppas!
Kan ju förtydliga att det handlar om 13-20 vardagar.
Oj, idag kommer min klänning! Har följt den på DHL och den skulle ha kommit redan igår men jag ringde DHL och bad dem ändra leveransadress till mitt jobb istället så då kommer den idag. Gick ju väldigt fort iaf, beställde den 18/2 och kunde fått den redan igår.
Ska bli spännande att få känna på den och se hur den är och så testa den förstås.