Oktober 2013
Vi ska också gifta oss i oktober. Den 26:e närmare bestämt :)
Det enda som vi bestämt so far är just datum samt 2 av tärnorna.
Får se om jag kan locka iväg sambon till att kolla på lokal i veckan.
Vi ska också gifta oss i oktober. Den 26:e närmare bestämt :)
Det enda som vi bestämt so far är just datum samt 2 av tärnorna.
Får se om jag kan locka iväg sambon till att kolla på lokal i veckan.
Hoppar glatt in i denna tråd :)
Vi ska också gifta oss i oktober. Den 26:e närmare bestämt.
Så mycket längre har vi dock inte kommit i planeringen än (bestämt tema har vi iofs gjort) men i helgen blir det bröllopsplanering som gäller. Lokaler och Kyrkor som vi vill spana in lite extra ska bestämmas. M2B ska bestämma vilka vänner han vill ha som marshalker och vilka som ska få andra uppdrag. Det funkar inte att ha alla hans närmaste vänner som marshalker nämligen.
För min del är brudtärnorna bestämda redan och 2 av dem vet redan om det också :) Nr. 3 ska få reda på det i helgen och om det blir en 4:e (beror på hur många marshalker vi kommer ha) så får hon också reda på det då.
I övrigt ska vi mest sitta och försöka få en överblick över allt som måste göras och vem som ska göra vad.
Längtar så :)
Hej. 26 Oktober blir det bröllop. Bokade kyrka, församlingslokalen och präst. Vi har samma präst som döpt mig och min dotter :)
Nu är det bara allt annat kvar.. ;)
Hej, kul o se att några gifter sig samma dag som oss.. :)
Nu börjar det hända lite grejer iaf. Sambon har bokat in ett par visningar av lokaler. Alla tärnor, ena toastmastern och bestman är tillfrågade. 2 marshalker, en toastmaster och 2 värdar kvar att fråga. Sambon drar ut på frågandet liiiiite.
Till helgen är tanken att Save the Date korten ska göras. Vore lite småkul att skicka ut dem så att de kom fram på Alla Hjärtans :0)
Save the date korten postades 2 i morse så nu hoppas vi att de kommer fram till alla i morgon :0)