Oktober 2013
Hej! Här är en till blivande brud 😊 Den 5/10 gifter vi oss! Har letat festställe ett tag nu men bokningen blev klar i måndags, äntligen! Känns kanon 😊 Kyrkan är oxå bokad. Så hänger på den här tråden!
Hej! Här är en till blivande brud 😊 Den 5/10 gifter vi oss! Har letat festställe ett tag nu men bokningen blev klar i måndags, äntligen! Känns kanon 😊 Kyrkan är oxå bokad. Så hänger på den här tråden!
Ja :) Vi bor i Norrköping men min m2b är från Sthlm så vi kommer gifta oss mitt i mellan, utanför Nyköping med andra ord! Var ute och provade klänning första rundan igår och Gud vad det pirrade i magen!! Hittade en jätte fin från La Sposa, men kommer prova runt lite mer först. Vart gifter ni er?
Citatet kom inte med. Provar igen Frullis! E inte så bra på det här via mobilen än, haha.
Hmm... Varför funkar det inte att citera? Va gör jag för fel? Hehe. Förresten, nån som provat klänning än som vill visa nån bild? Inspiration är alltid bra :)
Nu har jag beställt klänning, lämnade handpenning och skrev under beställningen igår :) Känns as bra! Blev en La Sposa Millar. Hur går det för er andra?
Här är min klänning :)
(Är inte helt åtdragen i ryggen och bhn sticker upp lite på sidan)