Inlägg från: emoem |Visa alla inlägg
  • emoem

Oktober 2013

Hej!Får jag också smyga in här? Gifter mig den 26:e oktober. Jag bor i värmland, och har det mesta under kontroll nu tror jag, men just nu går mycket tid till planering och pyssel, har svårt att ta in att man är gift om bara tre månader... Tiden rusar ju iväg nu! Har tårta och frisör kvar att spika, men har nog nästan bestämt mig...     

• emoem

Hej på er!Visst försvinner pengarna fort just nu, ska nästan bli skönt när bröllopet är klart så att man kan lägga pengar på lite annat också...Har även jag dekorerat mängder med ljuslyktor. Håller helt med dig om etiketterna HelenaFredrik! Svinto och T-sprit har vi använt.Förra veckan var jag och gjorde en provuppsättning, blev jättenöjd! Det är verkligen svårt att bestämma bröllopsfrisyr, men jag tror att det blir bra. Har även äntligen bokat en mua, så det känns som att det mesta har fallit på plats. Skönt, för nu rusar verkligen tiden iväg!          

• emoem

Vad kul med möhippa! Jag vet att svensexan kommer att vara helgen innan bröllopet, men jag har inte den blekaste om när en möhippa skulle kunna bli. Förhoppningsvis inte samma helg som min dotter fyller år, jag hoppas att min tärna har tänkt på det. Det är ju inte så många helger kvar nu...Vi har inte träffat prästen än heller, men ska försöka boka in en träff med henne till veckan. Har ni valt musik till vigseln? 

Svar på tråden Oktober 2013