Frullis skrev 2013-03-18 19:40:59 följande:
Ja, visst är schalins vanliga (jag har två =)) men å andra sidan gör dom fina ringar. Fast jag bryr mej inte om märket på ringen, mest stilen överlag, olika märken har ju oftast olika stil. Om du ska ha en enstensring så får kanske skenan vara ganska bred? Inte lika bred som förovningsringen kanske, men en-två mm mindre? Tar du allians så kan den vara ganska smal (fast detta är ju bara min åsikt, och vad jag föredrar). Egentligen ganska svårt att lyssna på "råd" från andra då din smak är unik! =)
Ja de har fina ringar! Men har alltid velat ha ngt liiite annorlunda..! Så för tillfället är jag inne på att låta en guldsmed göra en..men är rädd att det ska bli jätte dyrt!
haha..ja detta med storlek..ja...jag går på att prova och så bara ska de kännas bra
får hoppas de blir bra! Går väl relativt fort att få en ring va? Eller hur långt tid tar det att få en tillverkad??
HelenaFredrik skrev 2013-03-18 09:28:18 följande:
Som det är tänkt såå ska vi ha brunch dagen efter så det blir en hotellnatt för oss först. Bröllopsresa funderar vi på att ta en sista minuten. Tar man ledigt från jobb 2v så är det ju bara att åka :0)
Blir bröllopsresan tex först på tisdagen så tar vi dagarna inna på ett SPA eller liknande
Åh vi har disskuterat detta oxå...! Vi tänkte ta in på hotell bröllopsnatten samt natten därpå. För vi tänkte att det kanske annars blir att man kommer dit mitt i natten och sen ska man checka ut vid 12. Så då tar vi en mysdag där istället och bara har det gott och sen går sambon i skolan tisd-fred. Göt högskoleprovet på lördagen, åker iväg söndagen då det är lov!
Hur ska ni vara lediga runt bröllopet? Ska ni ha ngr dagar före bröllopet?