Bröllop 29/6-2013
Hej!
Jag är alldeles ny här men jag ska gifta mig med min kärlek den 29/6-2013.
Finns det fler här??
Vore kul att följas åt hela vägen fram under alla förberedelser och ideer. :)
Hej!
Jag är alldeles ny här men jag ska gifta mig med min kärlek den 29/6-2013.
Finns det fler här??
Vore kul att följas åt hela vägen fram under alla förberedelser och ideer. :)
Vad spännande! Hoppas det inte tar alltför lång tid innan vi får hem våra inbjudningskort som vi beställt. Sen lär man väl sätta sig och leta adresser till alla också. Vi ska gå och kika lite närmare på festlokalen någon dag, alltså vad det finns för inventarier och sånt. Sen ska vi bestämma vilken cateringfirma som ska anlitas.
Jessica: Åh kul ! JochP: Ni beställde också från vistaprint va? Våra kom efter 8 dagar. Inte 14 som det stod. Så ni får nog också era snart
Haha, nä det gick inte riktigt att få med bilden där. Men ändå :)
Så :)
Cakes: Vad fina era inbjudningar blev . Vi satte sista frimärket ikväll och imorgon läggs de på lådan. Yeayh
De ser jättefina ut ! Jag är bara på mobilen nu så kan inte lägga in bild. Men de går i samma färger som kommer va i vårt färgtema. Rosa, vitt och marint.
I dag fick våra gäster sina inbjudningar och flera har redan OSAt med otroligt fina kommentarer om både inbjudningarna och lyckan om att få dela vår dag med oss. Jag kan helt ärligt säga att jag känner ren eufori, redan nu och hur lycklig kommer man inte då känna sig om 5 månader!!!! Det här såå verkligtt nu och det är inte ofta jag önskar att tiden ska gå fortare, men nu får det gärna vara juni :)
Är precis klar med våra inbjudningar så här blev det, sen ska det dit en sida på insidan med info.