Bröllop 29/6-2013
Vi har vitt, rosa och marint som färger och kör ned strandtema då vi gifter oss utomhus granne med havet.
Vi har vitt, rosa och marint som färger och kör ned strandtema då vi gifter oss utomhus granne med havet.
Ja, jag håller verkligen alla tummar för strålande väder den dagen. Festen hålls i partytält så där är man iaf lite skyddad om det skulle ösregna
Ja just det jossan! Klart vi hade kommit överens om det . Tror till och med han den där Herr Väder Gud lovade sommarens finaste dag
Jag blir inte heller ledsen för minst 25 grader
Nu har flickornas näbbklänningar kommit och jag fick även mina skor som jag ska ha till klänningen idag . De satt perfekt och de var minst lika fina i verkligheten. Hur går det för er brudar?
BrideToBe: åh vad roligt att pärla egna servettringar. Du kan väl lägga in bild när de är klara? Och afturelding, vad kul med ringarna!!! Har du bild? Så nyfiken . Vi ska troligtvis in och kolla ring i stan imorgon. Och igår blev vår trubadur bokad. Så skönt. Gillar att kunna bocka av i listan
Kärlekensbrudpar och mamaMia: Välkomna hit och grattis . Mycket bra val av dag .
Fin ring! Hoppas verkligen vi kommer in till stan i helgen så vi kan kolla på ring.
Åh vad kul att jobba på nr 2 . Vi har redan 3 barn och är nöjda där . Gosar med alla vänners bebisar istället nuförtiden.
Vår minsta är också 3, fyller 4 i sommar .