Inlägg från: Annica70 |Visa alla inlägg
  • Annica70

Bröllop 29/6-2013

Japp det är meningen. Finns allt att välja mellan och rätt mycket billigare...

• Annica70

Saris: Vi köpte dom i en guldsmedsbutik men tillverkaren är 3D titanium. Man kunde forma sin egen ring utefter vad man ville ha.. Gick och få nästan vilka önskemål man ville. Jag tittade förs ut vilken form jag ville ha på ringen sen la vi till vart jag ville ha mina stenar.. Har heller inga diamanter utan mina är oxå cz

• Annica70

Prsäten var hos oss igår så vi gick igenom vigselakten. Det blev mer verkligt nu känns som att det verkligen snart är dags..fast det är 2 mån kvar..

• Annica70

Beställt min klänning ifrån Lilly.nu idag på morgonen vid 8. Fick ett mail vid strax efter 15 i eftermiddag att den är skickad..Så nu dräjer det inte länge

• Annica70

Dom är fina båda två men den med den lite större stenen får min röst

• Annica70

JochP: Se om ni kan hitta någon stor gran eller dylikt, spraymåla den vit och ställ den i en vas på golvet så kan dom hänga sina hälsningar på detta. Ett roligt alternativ vore om du hade ett lite större nyckelskåp dom kunde hänga in dom i.

Va mysigt med förhoppningsvis fina häslningar

• Annica70

Hahaha gren menar jag ju..inte gran..Kan va lite stökigt att ha en gran i lokalen

sorry

• Annica70

Jag har skrivit ut vigselprogramen idag. Ska hämta ett paket på posten med saker jag beställt. Sen blir det kalas och plantering i trädgården i helgen

vad ska ni göra?

• Annica70

åh vad det händer mycket hos alla nu.. Det börjar kännas mer påtagligt nu när det inte är s ålångt kvar. Jag har hela tiden tyckt att "vi har gott om tid på oss" men nu så är det inte så långt kvar

Eftersom vi gifter oss i trädgården så har vi börjat dona där. Måste bli fint där oxå.

Min klänning har kommit hem och jag är jättenöjd, nu är det bara skor som ska hittas

Va roligt med möhippa, vet inte om jag kommer att få någon... är ju lite äldre ;.) ( 42)

Ha en bra Valborg

• Annica70
    Moignon skrev 2013-05-02 08:35:53 följande:
    Annoca70: möhippa kan man väl ha även om man är 42! Det handlar nog mer om vad man har för kompisgäng och sen kanske aktiviteterna varierar. En överaskningsmiddag klarar väl de flesta att planera! Men som sagt, det är ju egentligen ingen som kan förvänta sig något. Själv vet jag att det antagligen blir i juni. Lite stressande så kort inpå men man får se till att inte spara för mycket jobb till dess. Satt med musiklistan igår, ska köra på spotify. Hur gör ni? Ni som tänkt ha spotify, hur tänker ni kring låtvalet? Vad härligt med klänningen!! Ska börja skissa på min nästa helg och titta på tyg.

Ja det kan man nog. Känner mig inte så gammal. Får väl se om det blir någon .. Ska du sy din egen klänning? Vi har en systerson som är Dj som ska spela åt oss. Han har all utrustning som behövs. rätt smidigt faktiskt..

Svar på tråden Bröllop 29/6-2013