Inlägg från: Anonym (ella) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ella)

Ställa in bröllop, 1v kvar!?

sedan ni jobbar på ert förhållande nu, så tycker jag ni ska gifta er. som sagt ovan, through better and worse.
    mina föräldrar hade det jätteslitigt i flera år när jag var tonåring, men de höll ut och älskade varann mer
    än nånsin sen! men det var väldigt tufft en tid.
    jag tycker man ska hålla ut! alla känslor försvinner då och då, så är det ju. det är inte som på tv. men det är i perioder tror jag. jag tycker inte att man måste känna det så starkt kärlek, när man gifter sig eller under alla perioder i livet. kärlek är ett grundläggande val. man har ju så mycket som sker i sitt eget liv hela tiden, vem klarar av att vara förälskad hela tiden i sin partner när andra saker pressar på utifrån med allt möjligt.
    så har ni ju itne haft det så lätt heller med arbetstider, och om han har saknat nåt i er relation och kanske ser det hos en annan, inte konstigt att han kan få känslor i nån annan, inte nödvändigtvis att hon var det han ville ha, men han såg hopp om känslor han saknat,
    har så många vänner som gått igenom såna saker, men de flesta har funnit ut att det var känslan det var snack om, inte en annan person.
    att ha haft ett långt förhållande gör förhållandet ofta starkt. inte släpp det ni har!
    ge det en chans! så svårt är det inte att skilja sej sen. visa varann med en vigsel att ni vill båda göra en insats för att få förhållandet att fungera!
    jag hoppas verkligen det går bra för er! ge det tid. "worse".. det symboliserar ju "det värsta"!
     vad säger din fästman om detta då? vill ha gå igenom vigseln?

Svar på tråden Ställa in bröllop, 1v kvar!?