Jag har velat både fram och tillbaka flera gånger... Hade tänkt att det skulle vara kul att "visa alla" hur mycket vi älskar varandra, att samlas i kyrkan, att ha en fest etc. Men om vi skulle haft bröllop här hemma och med gäster så hade det ändå inte blivit så som jag hade velat ha det för det hade vi inte haft råd till. Och jag har allmänt ganska svårt att fatta beslut, så att tänka på olika alternativ och inte riktigt veta vad jag vill hör liksom till min personlighet
Sambon har hela tiden vetat exakt vad han vill (dvs vi gifter oss utan gäster), och när jag känner efter i hjärtat så är det ju det här jag tänkt ända sedan vi blev tillsammanis - om vi någonsin gifter oss så ska det vara bara vi två på en strand vid havet! Och nu gifter oss på Mallorca snart
Mitt tips är att försöka känna efter med hjärtat vad ni verkligen vill (tänk inte på hur andra gifter sig, vad famlijemedlemmar kommer att tycka etc - det är ju NI som gifter er) och ta också god tid på er. Det kanske är därför man ska ha ca ett år mellan förlovning och vigsel, så att besluten kan mogna fram och man hinner bolla alla idéer!