Åh va ja känner igen mig i dig. Jag har 2 bröder varav den yngre är mammas lilla gullegris som springer med skvaller till mamma om jag säger ngt omllämpligt. Pappa har en ny och hon o mamma går inte i hop... Dock ha ja inga barn än..
drake skrev 2012-09-18 14:35:34 följande:
Hejsan
Vi kommer att gifta oss i hemlighet,vi får se om helvetet brakar loss.
Min mans mor kommer kanske närvara men ingen från min sida.
Vi har 3barn och vi är inte ens förlovade,helt otippat.
Min mor och syster kommer nog inte bli så nöjd men det är så vi vill ha det.
Det spelar ingen roll hur vi skulle göra så är det inte nog bra.
Sen så fanns det en vacker diamantring som vi skulle ha för några år sedan,tyvärr så gick jobbet i konkurs så besparingarna gick till annat, två månader efter det så ringer min syster och säger först till kvarn -hon köpte (min)ring.
Jag kan inte ha henne där på min dag-vi är inte ovänner men hon vet hur besviken jag är men bryr sig inte utan först till kvarn gäller.
Min mor tyckte att det var löjligt av mig att bli upprörd -jag kan ju köpa en lika dan(nej tack)
Och de var inte det som gjorde mig ledsen utan hur hon gjorde det hade hon sagt att hon också ville ha den visst okej,men inte så där.
Min mamma och syster har alltid hållit ihop jag är liksom inte inräknad.
Min syster och jag har ca lika små barn 2år och 18mån ,min systers dotter fick polarn och pyret kläder en ny stokkestol med tillbehör jag fick SOCKAR från ellos till min son.
Inge fel på sockarna men ni förstår säkert.
Så vi gifter oss i hemlighet eller vi väljer kanske att göra våran dag speciell utan tjafs och jag slipper stressa sönder mig.
Dom kommer att få en inbjudan till fika och kaffe vecka efter-då har jag ett val blir det bråk kom inte då.