• LILLSYRRAN

Rosa näbbklänning!

Bröllopstema,rosa,silver och lite ljuslila.

Kan min flicka ha denna näbbklänningen till min vita brudklänning i chiffong?

Bröllopet är september 2013 vågar jag beställa en nu fast en storlek större?

• Svar på tråden Rosa näbbklänning!
  • LILLSYRRAN

Min dotter har stl 116 och har fyllt 5 år,hon är smal,normalt byggd kan man säga,110 typ i linnen satt bra på henne i våras och nu tycker jag dom sitter lite tajt.

Banden i klänningen är fast sydda i klänningen och går inte att spänna åt.dragkedja i ryggen.

Är så sugen på att beställa för att hon tycker den är jätte fin.

men vet inte om jag ska ta stl 122 el 128 .

Vad hade ni andra valt för stl??????

• LILLSYRRAN

Ja jag funderar faktiskt på stl 128,bättre stort än för litet.

Jag kan tippa på att min dotter är uppe i stl 122 till nästa sommar och bröllopet är i september och då har hon nog vuxet lite till så då blir nog en 128 bra tror jag.

• LILLSYRRAN

Min väninna vill köpa näbbklänningen och hon skickar massa bilder på klänningar så att jag kan välja en som passar till vårt tema,hon ville att jag inte skulle veta pris och var hon köper klänningen,annars är det ju inget kul,

Hon ville göra detta för jag har så mycket annat att planera och jag tycker det är jätte snäll av henne,bra att man inte står ensam med planeringen.

Så jag beställer av henne eller säger till henne vilken jag vill ha så beställer hon den.

Så jag vet tyvärr inte var hon har hittat den,önskar att jag visste,se dyr ut klänningen.

• LILLSYRRAN

hihihi kunde inte undvikasär alldeles för nyfiken av mig.Den var inte så dyr som jag trodde.jag har en till i rosa chiffong.Gud det finns så många fina klänningar.

• LILLSYRRAN

Vilken ska jag välja?????hmmm det är svårt detta .Min dotter skulle kunna tänka sig båda hihihi.

Jag tycker båda är jätte fina men det får bli en av dom.

• LILLSYRRAN

Svårt val,klänning nr 1 ser ungefär likadan ut som min på bröstet och nr 2 är i samma material.

Finns en hel uppsjö med klänningar,min blivande tyckte nr 1 var finast och min dotter vill ha båda ,hahaha så det blir lite svårt med att välja.

Svar på tråden Rosa näbbklänning!