LittleAnimal skrev 2012-10-15 08:31:49 följande:
Jo jag vet att man skall vara glad åt alla valmöjligheter
.. Problemet är att jag har svårt för att bestämma mej.. Jag vill göra allt och inget så att säga... Utomhus tror jag dock är uteslutet då vi tänkt gifta oss i mars..fast det vore ju ett alternativ..
Jag känner att vi borde ha mer bestämt än vi har just nu.. Allt vi har är min klänning.. och vi har tänkt gifta oss om 4 och en halv månad... Paniken närmar sig med stormsteg... hur skall vi få ihop ett 100 personers bröllop på så kort tid??
Om festlokalens ingång är på marknivå kanske ni kan ha ett tält precis intill där ni har vigseln. Sedan är det bara att ta några steg till så är ni inne i festlokalen. Då behöver ni inte ens sticka ut huvudet vid eventuellt dåligt väder.
Du behöver verkligen inte få panik. Det går att få ihop ett bröllop på den tiden, ta ett djupt andetag och sedan en sak i taget, så ska du se att det går bra.
Kolla gärna in hemsidan min (länkar den inte här för det får man ju inte) för just nu har vi erbjudande att få hjälp gratis med något som är krångligt med planeringen. Länk till hemsidan finns på min profil. Så det är bara att höra av sig. Ring, maila eller skriv ett meddelande här på bröllopstorget.