Snart dags för förlovning.
På fredag om en vecka ungefär har jag tänkt fria till min kära sambo. Vi har då varit sambos i snart två år och ihop i ungefär tre. Varför just på fredag då? Vi har egentligen ingen koppling till just det datumet men jag har gått och tänkt på det en längre tid och till saken hör är att min familj och släkt kommer på besök (från en annan stad 30mil bort) för att fira min 25års dag. Samt att min sambos gamla farmor ligger på sjukhus efter en operation som bara gick "okej" och jag vet hur mycket mijn farmor betyder för mig och jag vill att hennes också ska få uppleva sitt äldsta barnbarns förlovning. Nu till saken, som den hopplösa romantikern jag är vill jag ha allt planerat för att få det så perfekt som möjligt. Detta har jag kommit fram till: På fredagen ska vi gå ut och äta på restaurang tillsammans för att ensamma fira min födelsedag lite i förväg, jag har bokat ett hotellrum jag tänkte förbereda med lite champagne och blommor. Jag har förberett ett väldigt kort tal om varför hon är den rätta för mig det jag inte kan bestämma är om jag ska ta henne till hotellrummet och fria där eller gå till en park vid vattnet och sedan gå till hotellet. Så vad säger ni? låt mig höra era åsikter Någon ring har jag inte köpt då jag vet att det vill hon väldigt gärna göra själv så det gör vi förhoppningsvis under lördagen innan släkten kommer om inte annat fixar vi något provisoriskt och sen berättar för våra släkter. Kanske har jag missat något så fråga på om ni undrar något!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-22 22:03
Suck tydligen missades radbrytningarna när detta skrevs via mobilen..