Ditt bästa tips/råd...vad får man inte glömma
Jag dammar av den här tråden! Ni som redan gift er - vilka är era bästa tips/råd för en fantastisk bröllopsdag?
Jag dammar av den här tråden! Ni som redan gift er - vilka är era bästa tips/råd för en fantastisk bröllopsdag?
Jenny1986 skrev 2013-07-05 23:29:20 följande: Vi hade en kompis som tog ett foto på varje par/familj under kvällen och sen har vi i efterhand klistrat in fotot under varje familjs hälsning. Det där tipset har jag hört förut (iaf att se till att det blir ett foto per sällskap) och tycker det verkar toppen! Det behöver ju inte vara proffsfotografen som tar just dessa utan funkar bra med en vän. Det viktiga är ju att man inte missar någon. Superbra idé att para ihop foto med kommentar i gästboken!
Vänner til mig som gift sig säger att dem verkligen uppskattat den ensamma tiden tillsammans efter vigseln (oftast är detta under transport till middagsstället). Det verkar vara enda tiden dem fått tillsammans själva på hela bröllopsdagen och kvällen och den har varit värdefull. Min MTB och jag funderar nämnligen på gememsam transport för oss och gästerna från vigseln till middagen men det innebär isf att vi inte kommer få ens 2 min på hela dagen ensamma. Hmmmm.....tåls att tänkas på det där med gemensam transport tillsammans med gästerna.
Jag puffar för denna tråd!
Vilka bra tips i denna tråd.
@MariaochGustav: vilket underbart foto! Min bror gifte sig i Lundby gamla kyrka för några år sedan. En jättefin liten kyrka!