• Kemilie

Ekotemplet 2013

Hej! 

Jag tar mig nu friheten att skapa en tråd som rör "bokningar" av Ekotemplet i Hagaparken under 2013. Jag och min fästman har bestämt att vi vill viga oss i Ekotemplet den 14 september 2013 mellan 14-16 för att få tid för fotografering och lite mingel efteråt.  

Det är cirka ett år kvar men jag vet att detta är ett populärt ställe att ha sina borgerliga vigslar och fortsätter på samma vis som föregående år med att medlemmar kan skriva upp sina bokningar här så att det inte krockar! :)

Sidan bokaekotemplet.se fungerar som sagt inte längre så sprid gärna den här tråden så att alla som vill kan se vilka dagar som är "lediga" under 2013! 

Mvh Emilie  

• Svar på tråden Ekotemplet 2013
  • Catvilla

Hej!
    vi skulle vilja "boka" ekotemplet den 28 juli 2013 mellan kl 15-17.  

• Oskaaar

Hej! 

Jag och min fästmö vill "boka" Ekotemplet den 8e juni 2013 mellan kl 14-17!  

• damirel06

Hej! Vi vill gärna boka Ekotemplet den 9de juni 2013 mellan 13-15!

• Kemilie

Hej jag är trådstartare här och har fått stora problem med vår festlokal. Därför måste vi nu byta datum till den 27e juli 2013! mellan klockan 14-17. 

Vi "bokar" då! :) 

• suzanna001

suzanna001 skrev 2012-09-24 21:35:10 följande:Hej Jag reservera för ekotemplet lördag den 3 aug 2013 klockan 17.00, behöver dok tid för dekorera även, även jag har skapat en tråd för bokningar för ekotemplet 2013, kolla in den här; www.brollopstorget.se/Forum-1-12/m4226592.htm...Jag vill bara tilläggaa att vigsel sker klockan 17.00, men vi kommer iaf behöv vara där minst vid 15.00 för dekoration, gästerna anländer 16.00, vigsel sker vi 17.00 :)

• Flarn

Vi tänkte (ev. fotas) & vigas i ekotemplet den 8 juni 2013, från 13:30 tiden. Lite osäker på tiderna ännu... Oskaaar, tänkte ni hänga där i tre timmar? :)

• PiaB

Jag kanske är dum... Men Ekotemplet är väl öppet för vad som helst för vem som helst? Jag jobbar på förskola och har ätit många matsäckar där med barngruppen. Det har alltid även varit andra människor där så jag visste inte att den gick att boka? Även om ni bokar här så vet ju resten av Sverige inte att ni bokat?

Hoppas det funkar för er, men jag skulle förbereda mig på att någon annan är där. Även om man bröllopsplanerar så är inte alla medlemmar här, och som sagt så kan ju templet användas till annat som inte alls har med bröllop att göra. Och de besökarna av templet är definitivt inte medlemmar här

Har någon av er kollat med Solna kommun eller vem som nu har hand om Haga parken om det finns möjlighet att boka den för att vara säker?

• Oskaaar

Flarn: Vi ska inte vara där den 8e augusti så ni kan vara där hela dagen! :) 

• OskarH

Hej,

Vi avser gifta oss i ekotemplet på eftermiddagen lördag den 29:e juni 2013.

Om några andra går i samma tankar får ni gärna höra av er så att vi inte krockar.

MVH

Oskar&Magda

• suzanna001

Hej alla glada!Jag måste ändra datum till den 10 aug klockan 16.00  (2013-08-10)

Svar på tråden Ekotemplet 2013