Det här har vi fixat.. Frågan är vad som fattas? (mer än mat och alkohol)
* Har dekorerat en pärm som vi sätter in alla viktiga papper, kvitton m.m.
* Till mig: Klänning, strumpband, korsett, tiara, halsband, öronhängen och armband och skor (2 par)
-Ska köpa till stay up´s , en gördel och kanske några snygga underkläder.
* till brudgummen: Shorta, kavaj, slips , byxor och vi väntar på hans skor ska komma, han får speciall beställa skor då han har 51 i skor :).
- vi ska fixa en väst till honom, han ville inte ha en först men nu vill han det :)
* till dekorationen och till festen: 15 lakan som dukar, röda dekorations diamanter, 20 ljusasietter + blockljus och band till att göra rosett runt om dem, 12 st vasar , 70+ champanje glas till vuxna. 40 st små ljusstakar. köpt 200 st sarvetter och har vikt 100 st av dem. 300 st sugrör till baren på kvällen. en gästbok som jag har dekorerat. 12 st pussklockor
- köpa till : svarta löpare , vanliga ljus , blommor till vasarna , köpa kulor(som man lägger i vatten så svullnar dem upp). en korg för att ha cd-skivor i.
* Inbjudningskorten: själva korten, stämplar, stämpeldynor, papper till att skriva på , band till att ha runt om dem, kyvert.
* Min blivandes brors flickvän bakar tårtorna, hon har en tårtställning och vi har köpt tårtbestik (kniv och spade)
* till viglsen: 100 st vita organza påsar till riset. om vi får kasta! Ringkudde om brudnäbbarna ska bära ringarna. annars har vi kudden bara till fottograferingen :)
- köpa ris, näsdukar och dekurera dem. korg till rispåsarna.
Har även bestämmt hur brudbuketten ska se ut och kollat hur mycket den kommer kosta.. mellan 500-1000 kr.
kollat ut min vigsel ring( okey jag visste vad jag ville ha för länge sen ;) , 2200 kr med 9o stenar :D