• vinter2012

Ska ni vinterbrudar ha någon form av jacka, sjal eller bolero?

Hej! Jag gifter mig i december och funderar på vad man ska ha över axlarna. Kommer att ha en axelbandslös klänning och funderar på om man ska ha någon form av bolero eller sjal över, och om det ska vara i päls eller spets. Vad har/kommer ni andra vinterbrudar ha över axlarna? Glad

• Svar på tråden Ska ni vinterbrudar ha någon form av jacka, sjal eller bolero?
  • vinter2012

Jag funderar på om jag ska köpa denna pälssjal. Vad tycker ni om den?

• vinter2012

Jag hade också först tänk att ha en spetsbolero, men sen blev jag osäker. Det kanske blir svårt att hitta en spetsbolero som matchar min klännings spetssläp. 
    Så då tänkte jag mig att fuskpäls vore snyggt, men jag vill  inte ha det inne i kyrkan. Tänker att jag får stå ut med att ha det lite kallt då och sedan sätta på mig något över axlarna. 

Jag har hittat endel alternativ:

www.jenjenhouse.com/se/Chiffong-Wedding-Sjal-013003808-g3808

www.jenjenhouse.com/se/3-4-%C3%A4rm-Satin-S%C3%A4rskilda-Tillf%C3%A4llen-Jacket---Wedding-Wrap-013003913-g3913

www.jenjenhouse.com/se/Organza-Charmeuse-S%C3%A4rskilda-Tillf%C3%A4llen-Jacket---Wedding-Wrap-013003849-g3849

Tycker JenJenhouse har en heldel fint, hoppas det är lika fint i verkligheten som på bild.  

Svar på tråden Ska ni vinterbrudar ha någon form av jacka, sjal eller bolero?