Fikagrupp i Göteborg kanske?
Jag är på! Bor i Lerum men är ju inga problem att ta sig in :D
Jag är på! Bor i Lerum men är ju inga problem att ta sig in :D
Kan tillägga att denna veckan funkar tisdag, torsdag (efter 18) och söndag. Jobbar lite udda tider så kan lite när som beroende på schemat :)
Klockan 14 på söndag passar mig finfint! Har ni förslag på nåt mysigt ställe då?
Jag gillar Fröken Olssons, Condecco, Brogyllen tex :)
14:00 säger vi då. För mig spelar ingen roll var vi går bestäm ni. =)
Men hur ska vi känna igen varandra då? Borde kanske träffas utanför fiket.
Jag kan ställa upp som kontaktperson! PM:a mig ni som vill komma, så får ni mitt nummer, och gärna fler förslag på var vi ska träffas :)
Fyra anmälningar med mig själv, kom igen nu tjejer!
Och frågan kvarstår: VAR beger vi oss?
Vasaplatsen it is! ;)
Åh, detta ska verkligen bli jättekul! Hela helgen kommer gå i bröllopens tecken, ska nämligen iväg och titta på brudklänningar idag :D Samt att vi ska klämma in att åka och spana in vigselplatsen igen, det är ju 31:a augusti nästa år vi har bestämt så kan vara kul att se ungefär hur det kommer se ut vid denna tiden.
Sex stycken brudar verkar vi bli då Hoppas alla ser fram emot det lika mycket som jag!
jag tackar också hemskt mycket för idag! Och på begärna kommer bild på klänningen jag kände mest för under provningen igår =)
Gillar den verkligen, som sagt alldeles för lång men det ordnas ju. Hoppas verkligen min tärna kommer loss så vi kan ta en sväng nästa lördag igen ^^
Lovisa86 - Ja, det blir borgerligt, vi fick väldigt konstigt bemötande när vi var och tittade på Lerums kyrka, och dessutom ville min sambo helst borgerligt så då fick det blir så :)