Vad tänker ni ge brudtärnorna/brudföljet som tack?
Hej allihopa!
Jag funderar lite kring gåvor till "brudföljet".
(Själv kommer jag kalla dom mitt crew istället, låter så himla dassigt och gammeldags med "brudfölje". )
Hur gör ni? berätta!!
Hej allihopa!
Jag funderar lite kring gåvor till "brudföljet".
(Själv kommer jag kalla dom mitt crew istället, låter så himla dassigt och gammeldags med "brudfölje". )
Hur gör ni? berätta!!
Vi hade inget direkt brudfölje. Men de som hjälpte till på olika sett utöver familjen; serverade, fotade och värdparet ville vi ge en symbolisk gåva. Via hyresgästföreningen kan man köpa billigare biljetter. Vi köpte en biobiljett och en vacker plastblomma till alla. (De som hade en partner fick två biljetter.)
Vi gav klänning mm som jag skrev tidigare. Men jag tror egentligen inte det förväntas..eller? Mina tärnor frågade om dom skulle betala själ.. men vi ville göra det. Jag tror det är något ganska nytt att det ska ges gåvor som tack. Eller jag har kanske fel?
Vi gav klänning mm som jag skrev tidigare. Men jag tror egentligen inte det förväntas..eller? Mina tärnor frågade om dom skulle betala själ.. men vi ville göra det. Jag tror det är något ganska nytt att det ska ges gåvor som tack. Eller jag har kanske fel?
Nimrin kan jag med få bloggen, tyckte de var super snyggt. Tänkte precis börjar googla på sånt men så läste jag vidare i tråden.
Bara en dum idé...
Men alla som vill få länken av Nimrin kanske kan skicka ett PM till henne?
Så slipper hon få på fingrarna av BT om dom börjar tolka det här som reklam annars...