Träningspepp!
Någon som behöver peppas av andra för att nå sina träningsmål? De flesta antagligen, men jag är en person som gärna har någon att följa, peppa och utmana i hälsosamhet. Mitt mål är att komma i form till bröllopsresan, vad är ditt mål?
Någon som behöver peppas av andra för att nå sina träningsmål? De flesta antagligen, men jag är en person som gärna har någon att följa, peppa och utmana i hälsosamhet. Mitt mål är att komma i form till bröllopsresan, vad är ditt mål?
Någon sugen?
Jag har satt upp ett mål för mig själv, nu har jag bara 3månader kvar till bröllopet men det är ett tag sedan jag satte igång med min träning. Jag har nu 46 träningspass kvar, som jag ska köra innan vi åker iväg för att gifta oss, det är alltså 4pass i veckan.
Så det känns super nice att kunna bocka av sina gjorda träningspass, och det har fungerat super bra för mig! Så räkna ut hur många veckor ni har kvar och multiplicera det med det antalet pass ni tycker låter rimligt i veckan och kör igång! =)
Har ett Sportlife som ligger ca 200 m från lägenheten så har kort där. =) Får träna mest själv dock för min sambo är inte lika intresserad som jag, han är mest för att äta nyttigt och så. =/ Vilket jag också gör såklart men tycker att det är skönt att träna också. =) Hade varit roligt med en träningskamrat. =P
Jo, förstår det, men eftersom jag hade tre år kvar och inte var sugen så var det inte så kort tid kvar för mig. =P Jobbar just nu som läkarsekreterare på akuten Östra Sjukhuset. ^^