Nu är jag på fötterna igen, och det känns som om det var ett klokt beslut av mig att vara hemma från jobb och träning hela förra veckan, jag var inte pigg. Men på söndagen var jag allert och på benen igen, så v.41 blev/blir en bra tränings vecka, 4 stenhårda pass och jag känner mig frisk! =) Helt underbart, att vara sjuk en vecka var grym motivering! =)
Som tur va åt vi mat från deffa bloggen, så fick inte i mig så mycket kalorier =). Denna veckan har jag också ätit bra och det är nu några veckor sedan jag vägde mig, men bävar för att ställa mig på vågen, utifall jag inte skulle tappat något i vikt sedan sist =). Så jag väntar nog med mitt invägande en vecka till =).
Det är ju bara 2månader kvar till vi gifter oss imorgon och bröllopsnerverna börjar visa sig!!! Drömmer mardrömmar om att jag inte har några händer så att jag inte kan sminka mig, att vi glömmer av att vi ska gifta oss och kommer på det så sent att vi inte hinner byta om osv osv =). haha, händer det fler än mig eller? *hoppas*
Hur går det för er med allt från träning och motivation till mardrömmar? =)