Ri 2013 skrev 2012-09-19 09:03:44 följande:
Hur gör du för att gå ner 0.5 kg i veckan?
Jag har dragit ner på kolhydrater och äter istället olika råa och kokta grönsaker. Sedan har jag faktiskt en sötätardag under helgen då jag får äta något gott, jag behöver det annars kommer jag bryta ihop och börja småäta varje dag. Men det här med träning måste det bli ändring på! Ska försöka springa två gånger i veckan.. man kanske kan göra några sit-ups varje kväll innan man lägger sig också?
LYCKA TILL ALLA, hejja hejja.
deffmat.blogspot.se
Ät recept från denna sida så kommer du på kosten alena gå ner
minst 0,5 kg i veckan. Lägg på lite träning på detta så kanske det kan bli 0,5 kg mer/vecka. Detta fungerar för mig, men eftersom man oundvikligen går på underskott gällande matkontot med de recepten så borde det vara något som funkar för de flesta, om man då inte småäter annat mellan måltiderna, vilket är min största last. ^^
Dock kan jag ju säga att ett tips är att träna regelbundet, då har i alla fall mitt sötsug och småätande minskat något otroligt mycket. =)
Kan ju även tillägga att jag springer varannan dag nu angående tidigare inlägg och att det fungerar riktigt bra. Springer minst en halvtimme, då jag använder appen Zombies, Run!. Fungerar hur br a som helst och är en riktig supermotivering till att gå ut och springa!
fasit skrev 2012-09-19 08:59:31 följande:
Motivationen börjar tryta lite. Träningen går bra, men maten inget vidare...
Bara att kämpa på! Heja heja!
Som sagt var, rekommenderar starkt de recept som finns på hemsidan längst upp i inlägget, det är roliga och mycket goda recept som är nyttiga utan att för den sakens skul vara tråkiga. =)