Dela med er av era Spotifylistor!
Tänkte spara lite tid och därför be er underbara BTare att dela med er av era Spotifylistor - tänker framförallt till festen. Härliga blandlistor med andra ord.
Tänkte spara lite tid och därför be er underbara BTare att dela med er av era Spotifylistor - tänker framförallt till festen. Härliga blandlistor med andra ord.
Vet inte om det funkar.. Första gången jag försöker dela men här;
open.spotify.com/user/cfhaugen/playlist/0HLYXxWGZBJDq3qzFpF0DT
Är det listor till bröllopsfesten?
jag delar gärna med mig av min lista. Dock vet jag inte hur man gör! Hjälp!! :)
Vi är mitt uppe i planerandet av musik så jag är tacksam för listor som delas... problemet för oss verkar vara att vi tror att bröllopet, middagen, festen, dansen kommer att pågå i flera dygn så mkt musik som vi vill ha med... vi gillar mkt populärmusik men samtidigt vill jag har med lite blandade gamla godingar oxå... sen gäller det ju som sagt att hitta en bra ordning på dem så att inte samma typ av musik eller samma artist återkommer efter varandra... det är en hel del jobb... så det är tacksamt när man får lite tips! :)
Någon med samma musiksmak som vill dela lista?
Jag samt gästerna gillar rock, med favoriter som rolling stones, metallica, kiss etc, alltså de gammla grupperna
men man vill ju gärna ha med annat, lite reggae, låtar man blir glad av svenskt.. glada 80talet går ju också alltid hem
Ja egenligen det enda jag inte gillar är typ brittney, aguelera, agnes, ja men all sådan musik!
Alltså, haha, känner själv att det blir lite flummigt då jag inte alls är duktig på musik!