• gbg2012

Var hittar man nya tjejkompisar??

Ok detta känns ju lite dumt men jag undrar faktiskt var man hittar tjejkompisar om man inte pluggar och inte på jobbet, är gift och har redan vänner men vill ha fler vänner. Min bästa tjejkompis har flyttat till Stockholm förra veckan och jag bor i gbg och min andra bästis bor i Linköping. Jag har nära tjejkompisar men tre av de bor inte i stan och två är tvåbarnsmammor så de hinner inte träffas så ofta även om vi försöker ses. Så just nu har jag två tjejkompisar i stan som har lite mer tid att ses och visst det går ingen nöd på mig egentligen för har några nära killkompisar också. MEN nu är jag gräsänka och tänkte ha tjejkväll på fredag och så kände jag mig ensam helt enkelt och fick tanken att jag borde kanske skaffa fler vänner...

inte känt detta innan och kan bero på att min bästis flyttat vi umgicks rätt ofta. Kan vara bra med tips ändå...=)

• Svar på tråden Var hittar man nya tjejkompisar??
  • gbg2012

Nya kanske är fel snarare fler tjejkompisar, det är INGET fel på de nära jag har. =)

• Makeupmyday

Här på BT kan du säkert hitta några stycken! Är du med i fikatråden för Göteborg?

• gbg2012
    Makeupmyday skrev 2012-09-04 21:54:50 följande:
    Här på BT kan du säkert hitta några stycken! Är du med i fikatråden för Göteborg?
    Nej det är jag inte. Känns så fånigt men vill gärna träffa lite nya vänner så jag kan ha ordentliga tjejkvällar och så. =) 

tack för tipset man får ju mest vänner genom skola och jobb känns det som. Alla mina nära tjejkompisar har jag träffat så.  
  • wiii

ja här dyker det upp träffas-trådar lite titt som tätt, nätet är ett riktigt bra sätt att lära känna fler människor :)

• gbg2012
    wiii skrev 2012-09-04 21:58:00 följande:
    ja här dyker det upp träffas-trådar lite titt som tätt, nätet är ett riktigt bra sätt att lära känna fler människor :)
    Jag känner mig som oskuld med det, hehe. Aldrig träffat vänner på Internet bara i verkligheten. Men ska ge det ett försök. =)
  • gbg2012
    Makeupmyday skrev 2012-09-04 21:54:50 följande:
    Nu är jag redan gift så den kanske inte passar?
  • wiii

Jag har faktiskt träffat några tjejer här på bt, har även hittat vänner på andra ställen på nätet så det kan absolut funka, även om det kanske inte blir rätt varje gång :)
    Vet inte om det är några trådar igång just nu, är inte så aktiv på bt längre.
    Om inget annat kan ju detta bli nya träffas-tråden :) 

• gbg2012
    wiii skrev 2012-09-04 22:03:25 följande:
    Jag har faktiskt träffat några tjejer här på bt, har även hittat vänner på andra ställen på nätet så det kan absolut funka, även om det kanske inte blir rätt varje gång :)
    Vet inte om det är några trådar igång just nu, är inte så aktiv på bt längre.
    Om inget annat kan ju detta bli nya träffas-tråden :) 
    Det är inte helt lätt nästa som att dejta, ja fast inte på det sättet. =)

Tack för tipsen! 
  • aviman

... om jag hade bott i GBG hade jag gärna lärt känna dig.. mina bästisar flyttade till sthlm respektive sundsvall i sommar och nu i höst så jag förstår vad du menar.. Jag vill också ha mer vänner! Jag gillar vänner!
    Bor tyvärr så långt upp i landet som i Piteå... 

Svar på tråden Var hittar man nya tjejkompisar??