Anonym ?: Ok, nu börjar det likna något. Tackar för de råd jag fått nu. Jag har träffat honom, men då sa jag inte rakt ut hur jag kände. Jag har tänkt igenom saken, och insett att det bästa ändå är att låta bli. För oavsett om han skulle ge det någon chans eller inte, så är jag inte säker på om jag vill det när jag tänker efter. Känslor finns, men tankemässigt är det ändå inte helt rätt. Har förstått det med tiden. Så det är nog bara bra att det blivit såhär...
Eleya: Oavsett vad jag skriver för inlägg; och huruvida folk anser att det är "onödigt" eller inte så har jag rätt att bli respekterad. Det finns inget som helst belägg för att jag då ska behöva ta någon annans skit, som beror på att de har en dålig dag eller dåligt liv. Det är helt oberoende av att jag skriver i ett forum. Det förväntar jag mig oavsett var jag talar om det. Att jag då försvarar mig och står upp för mig själv har ingenting att göra med att jag skulle vara hysterisk. Jag är bara en fullt normal person som står upp för mina rättigheter lika mycket som jag hade stöttat någon annan som står upp för sina. Jag skulle verkligen inte förlöjliga någon som tar sin rättighet. Men herregud, självklart, att det överhuvudtaget finns en sådan omognad och inte minst på en bröllopssight det är ju faktiskt lite scary. Haha. Vänta med att skaffa barn ett bra tag iaf!
För det andra så har jag inte någon pojkvän, varifrån du har fått det har jag ingen aning om.