8 juni 2013
Vi ska också gifta oss den 8/6. Vi kommer att vigas i Brännkyrkakyrka i Stockholm. Festen har vi prelbokat två lokaler till. Min klänning hänger i garderoben. Gästlistan är i princip klar. Placeringskort ska vi ha stenar ifrån en vacker strand i Danmark ( min sambo är halvdansk) till bordsdekoration har vi torkad havstång och snäckor ( även de från Danmark) När det gäller mat blir det buffé. Dricka köper vi på oss hela tiden. Vi kommer att ha en bartender som blandar tre olika drinkar, öl, och cider. Toastmadame och brudfölje är klart. Vi har tre barn som kommer att vara 7, 3,5 och 2 när vi gifter oss och de ingår självklart i brudföljet. Likaså är gästernas barn välkomna på festen. Jag kommer att vara 31 och sambon fyller 30 lite senare. Vi hoppas att den präst som döpt våra barn i vår hemstad kan tänka sig att åka hit för att viga oss. Som färg har vi valt aprikost. Ja det är väl så långt vi har kommit än så länge Jag funderar lite på att skicka ut inbjudan till 14/2 tror ni att det blir försent?