8 juni 2013
Hejsan, jag och min blivande gifter oss dagen innan er, men hoppas att jag får vara med i denna tråd och få lite råd och tips :)
När ska ni skicka ut era inbjudningar? :)
Hejsan, jag och min blivande gifter oss dagen innan er, men hoppas att jag får vara med i denna tråd och få lite råd och tips :)
När ska ni skicka ut era inbjudningar? :)
Ska beställa hindersprövningen nu tänkte jag :) Och snart ska vi skicka inbjudningarna som har varit klara ett tag. I dag fick vi hem ett brev ifrån kyrkan som det stod att vigsel datumet + tiden är bokad för oss och att vi ska på möte där kl 20/2 -13. Och på fredag 15/2 ska jag till silversmeden och kolla på min vigsel ring och betala den Så spännande börjar närma sig nu
hihi
I går fick vi hem hindersprövningen (skickade in den 7 Mars) och vigsel intyg :) Vi velar lite om efternamn.. Men just nu lutar det åt att jag har mitt som mellan namn och sambons som efternamn :) vi hade velat att vi och våra framtida barn heter dubbel namn :/ Nu har vi inte alls så mycket kvar att fixa nu :)
Vi ska provsmaka tårtorna och betala band, tårtorna , alkohol osv.. Resten är typ färdigt :) Fast om vi ska ha wc korgarna så kanske dem ska fixas också :)
1 månad kvar idag, tjejor!! EN månad till vår underbara dag!
JAG längtar som en tok - men det får inte gå FÖR fort fram då det finns lite småpyssel kvar att göra. Men imorn åker vi uppöver med första "lasset" med saker (eftersom vi gifter oss 30 mil från vårt hem).
Vilka småsaker har ni kvar nu då??
Vår stora dag var igår :) Super skönt att det är över nu. Äntligen är vi gifta :D hoppas ni alla får en super bra dag :)
Kommer nog göra en tråd med bilder eller så får ni som vill kolla in min blogg så kommer bilderna in där sen :)