8 juni 2013
Här är följande klart Kyrka Brudklänning (bilden verkar inte gå att ladda upp från ipaden) Underkjol (lånad) Slöja & krona (lånade) Skor (fast jag börjar tveka) Festlokal Kyrka Präst vet vi vem vi vill ha, så honom ska vi kontakta efter nyår Brudtärnor (bästa vän samt nära vänners dotter) Toastmadame (nära vän) Brudnäbbar (våra barn) Korgar till näbbarna att bära rosenblad i Marskalker (eller vad nu den manliga motsvarigheten till tärnor heter) (sambons bästa vän samt en väldigt nära vän till oss) Musikansvarig (vi ska ha skivor/spela från dator, men bara en som får vara där och pilla) Mat (buffé, har börjat att planera vad den ska innehålla) Färgtema blir aprikost Barnvakter som håller i en barnhörna under festen Fotograf, den ena har vi tillfrågat hon ville som sagt fundera. Smink och hår funderar jag fortfarande på Min vigselring (en i vitt guld med diamanter i krabbfattning) Sambon vet vilken ring han vill ha Önskelista kommer att bestå av en grej och det är pengar till att resa. (Efter att ha bott tillsammans i 10 år känner vi inte att vi behöver fler vaser och brödrostar här hemma ) Inbjudningskort hade jag tänkt att beställa tills vår toastmadame tyckte att vi skulle pyssla med dem tillsammans så dem skickar vi ut till den 14/2 Bordsplacering (stenar från Danmark, sambon är halvdanask) Havstång och snäckor till bordsdekoration. (Även de från Danmark) Bröllopstårta ska vi ha en dansk som sambons halvbrors mamma gör till oss Alkohol ska inhandlas i Danmark, Tyskland och på taxfree Det är väl så långt vi har kommit i tanke och handling. Vissa dagar känner jag mig rätt lugn, andra kan jag bli så stressad över hur mycket som finns kvar. Undrar just hur det blir om 3 månader till